2013. május 17., péntek

Kedves Lelkes Olvasók!

Azt hittem már egyedül maradtam, hiszen túl sok reakció nem érkezett a blogról. De a statisztikát átböngészve, még átlagban napi 20-an olvassátok. Szóval.... KÖSZÖNÖM NEKTEK!
Tegnap elmentünk helyi sim-kártyát venni, hiszen eddig az otthoni előfizetéssel voltam, de ahhoz képest is, hogy nem hívtam soha senkit, sikerült egy elég magas összegű számlát csinálnom, mivel az Á.-val lévő beszélgetések is nekem számlázódtak ki :( Képzeljétek olyan szolgáltatók találtunk, ahol, ha otthoni vezetékest hívok, akkor csak kapcsolási díjat kell fizetni, és ingyen lehet beszélgetni :) Persze az olcsó percdíjak itt, még így is a magyar percdíjak kétszerese :(
Á. sikeresen hazaért, és átesett a tűzkeresztségen, hiszen Angliában vezetnie kellett 3 napon át :) Bejött neki, de ő minden ilyen dolgot szeret :)
Kedden kijött a magyar leányzó (egyetemi évfolyamtársak voltunk, de nem igazán ismertük egymást) hozzám, felmentünk az erdőbe, kicsit sétálgattunk, persze ismét minden sáros volt..... De itt ez már nem is meglepő, hiszen minden nap esik!!!! (én idén még nem voltam rövid ujjúban, így nehéz elképzelnem, hogy otthon már kánikula is volt) Jó nektek!!!
Jön a hosszú hétvége...de jó!!! Mi csokigyár készülünk, de nem biztos, hogy nyitva lesz szombaton.
Teszek fel pár képet, az elmúlt napokról.
Megyek főzni, sütni....

A vasárnapi vendségbe igyekeztünk

hát nem cuki???

Mit szóltok a málnás joghurttortámhoz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése